Heja mig. Inte nog med att jag har tappat all läsförmåga och knappt kan gå och handla på JÄVLA ICA (iofs dålig dag och är sjukt tät i bröstet så kan ju vara det också men aj aj aj aj i mitt lilla hjärta vad ont jag hade), idag insåg jag att jag antagligen biter ihop käften svinhårt i sömnen.
Jag vet att jag har problem med käkarna (de krasar när jag gapar) och speciellt i stressperioder när jag biter ihop dem så hårt jag bara kan och inte upptäcker att jag gör det förrän de börjar krampa eller huvudvärken blir helt ohållbar. Kalaskul.

Dock har jag aldrig haft några större problem med tänderna. Visst, de är gropiga och jag har en hel hög med plast i dem och de är gula pga ohälsosamma mängder kaffe och dåliga gener. Men idag såg jag att min ena framtand var helt sned. Och jovisst, raden med tänder var också sneda i ett passande mönster. Jag gnisslar inte tänder och jag biter bara ihop käkarna och inte framtänderna vad jag vet så detta måste vara något jag gör de få gånger jag sover.

Vad i helvete. Kropp och psyke utbytes mot... en stor och fluffig hund.

Kommentera

Publiceras ej