Emelie och jag, 12 år gamla. Jag visar redan här prov på hur OERHÖRT lik en snigel jag kan bli och att jag borde byta namn till PHOTOGENIQUE. Risigt hår och total oförmåga att titta när kameran blixtrar. Som nu.
 
 
Jag dansar den ökända "kebabdansen"(man snurrar som en kebabsnurra och sjunger "jag är kebab jag är kebab" till valfri melodi). Iklädd nattskjorta, repbälte, kudde och EHE GANSKA hög promillehalt.
Typ 16 eller 17 år. 
 
Jag har uppenbarligen blekt mitt hår med ren väteperoxid, håller antagligen _mycket_viktig_ monolog i Emelies säng. På tröjan står det "Shrooms  - get ready to get wasted". Smakfullt. Saknar tröjan. 15 år.
 
Jag slutar nian och har ingen hals men det vägs upp av klasskamrat tillika dåvarande crush som tydilgen har tillräckligt lång hals för oss båda. Jag sportar gula tänder och tvivelaktig "färgeffekt" i frillan. OBS var sjukt stolt då. Tre hakor, glansig hy och skelögd blick. Dock nykter. Här hade jag också en gul svea-väska som hette greger.
 

Kommentera

Publiceras ej